منتديات اسطورة الشرق


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مدونتي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
LOVE LOST
مشرفة منتدى الصور العام
مشرفة منتدى الصور العام
avatar

عدد الرسائل : 1817
نقاط : 35099

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: مدونتي   2010-03-22, 15:00




اسمحولي ياجماعه هعمل ليا مدونه صغيره اعبر فيها عن كلام كتبتو
يارب تنول اعجابكم وياريت تشجعوني

وتكتبولي
الردود








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LOVE LOST
مشرفة منتدى الصور العام
مشرفة منتدى الصور العام
avatar

عدد الرسائل : 1817
نقاط : 35099

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: تركتني وحدي   2010-03-22, 15:31





تركتني وحدي




تركتني وحدي ابكـــــي واعـــاني


تركتني وحدي مع المي واحــــــــــــــزاني


تركتني وحدي في سجني ياحبيبي


وكــنـــــــــــــــت انــت سجــــــــــــــــــاني


تركتني وحدي ذاهبا بدون ايابــِ



واخذت مفتاح سجني والقيته في بحر احزاني


تركتني وحدي وكنت اصرخ وانادي



فهل من مجيب يخرجني من الآمـــــــــــــي


تركتني وحدي ولم اجد سوي ربي


هو الذي استجاب لدعـــــــائـــــــــــــــــــي


تركتني وحدي فو ربي الذي خلقني


ســـــــــــأخرج من سجنك مهما كنــت اعاني


تركتني وحــــــدي ولم تعرف إني


سأحطم سجنك ولو كــــــــــــان من فولاذِ


تركتني وحدي ولكني سأحلق بعيداً


بعيداً واترك جرح قلبي الذي وجدت لهُ دواءِ



تركــــــــــــــــــــــــتني وحـــــــــــــــدي







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
La lumière de la lune
.

.
avatar

عدد الرسائل : 613
نقاط : 31370

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: رد: مدونتي   2010-03-22, 18:37



كلام اكتر من رائـــع يا قمري


تسسلم الانامل اللى كتبت


ومنتظرين تكملي ابداعاتك


تقبلي مروري ax ax


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LOVE LOST
مشرفة منتدى الصور العام
مشرفة منتدى الصور العام
avatar

عدد الرسائل : 1817
نقاط : 35099

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: رد: مدونتي   2010-03-22, 18:42

ميرسي علي مرورك نورتي الموضوع بردك

تسلميلي يارب



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LeGenD
.

.
avatar

عدد الرسائل : 4092
نقاط : 43307

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: رد: مدونتي   2010-03-22, 19:48




جميله جدا جدا جدا



تسلم ايدك على الكلام الحلو ده




تحياتي لكي


مثبت




تفضل بزيارة️ صفحتنا على فيس بوك وتويتر وقم بمتابعتنا



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط],   [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://zero11.own0.com
LOVE LOST
مشرفة منتدى الصور العام
مشرفة منتدى الصور العام
avatar

عدد الرسائل : 1817
نقاط : 35099

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: رد: مدونتي   2010-03-22, 21:25

ميرسي علي زؤك الرائع وعلي

تثبيت الموضوع

وعلي ردك الاروع


تحياتي لك



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LOVE LOST
مشرفة منتدى الصور العام
مشرفة منتدى الصور العام
avatar

عدد الرسائل : 1817
نقاط : 35099

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: الحق الحق يااصحاب الحق   2010-03-22, 21:43









الحق يااصحاب الحق













ليه ياناس دايما مش شايفين


وعن الحق دايما ساكتين


امتي هتتحدو امه واحده


وتبقو عن الحق دايما مدافعين


دا الحق نعمه ومن غيرو


نبقي في الدنيا تايــهـيـن


الساكت عن الحق شيطان


وعن الحق هنتسأل يوم الدين


ولما هتسكتو عن الحق


ضميركم هيرتاح وهتبقوا كدا مطمنين؟!!!


دا ضمير الحق عمرو ما يموت


ولو مرت علينا سنـــين


الحق الحق يااصحاب الحق


فوقوا وقوموا ومتبقوش ساكـــتين


للأمتي هنفضل زي مااحنا؟


وبنعمل فيها مش سامـــــعين



اتجمعوا وكونوا عن الحق


دايما متــــــــــــــفقين


دنتو علي رأي المثل ودن من طين وودن من عجين


دنا مهما قولت ومهما عدت


هتكونوا برضو مش سألين


الحق يااصحاب الحق






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7MED.EGYPT
.

.
avatar

عدد الرسائل : 654
نقاط : 30993

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: رد: مدونتي   2010-03-23, 12:21

بجد جميل جدا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


مستنين الباقى ax


تحياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LOVE LOST
مشرفة منتدى الصور العام
مشرفة منتدى الصور العام
avatar

عدد الرسائل : 1817
نقاط : 35099

شارك الموضوع
Share: Share/Bookmark

مُساهمةموضوع: رد: مدونتي   2010-03-23, 12:51

تسلملي المرور والرد جميل احمد




تحياتي



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مدونتي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات اسطورة الشرق :: ~¤¦¦§¦¦¤~المنتدى الأدبي~¤¦¦§¦¦¤~ :: منتدى عــــــذب الكلام-
انتقل الى:  

للتسجيل اضغط هـنـا